You are currently viewing הכר את העולם עם SIM–E  מעולה בנסיעות לחו”ל
העולם עם SIM–E

הכר את העולם עם SIM–E  מעולה בנסיעות לחו”ל

בשנים האחרונות אפשר להשתמש בטלפון הסלולרי בנסיעות המשפחתיות והעסקיות לחו”ל בדיוק כמו שנמצאים בישראל וזאת בזכות הפיתוח הטכנולוגי החדשני eSIM.

נסיעות ברחבי העולם

אוהבי הגיחות הקצרות והארוכות למדינות מעבר לים, גילו לאחרונה אופציה זו ומשתמשים בה באופן תדיר לאור היתרונות הרבים שלה וקלות השימוש. בעבר היה צורך לרכוש סים פיזי, לשלוף את הסים הקיים ולהחליפו בסים של חו”ל, לא כל אדם הוא בעל חוש טכני ולכן לקוחות רבים התקשו בביצוע ההחלפה בפועל של הסימים.

מעבר לכך, במעבר ממדינה למדינה, היה צורך להחליף את הסים והדבר סרבל מאד את התפעול.

סים בעידן החדש

הדור החדש הוא eSIM  שהלקוח מקבל אותו באמצעות המייל ועליו לסרוק את קוד ה – QR שלו כדי להתקין אותו בפועל. מדובר בהליך קל ומהיר מאד ולכן הלקוחות בדרך כלל אינם מסתבכים עם זה ומתקינים זאת במהירות. מיד לאחר ההתקנה אפשר להשתמש בסים, גם אם הוא הותקן כאשר הנוסעים נמצאים כבר ביעד שלהם.

חבילות הסים המוצעות לנוסעים הן זולות ולכן זוהי הזדמנות ליהנות משימוש חופשי בטלפון הסלולרי גם כאשר לא נמצאים בישראל. באמצעותו אפשר לגלוש ולראות מיילים נכנסים וגם לתת מענה, להתנהל בווטס אפ עם בני משפחה, חברים וקבוצות מהעבודה. התחושה היא שברוב המקרים אפשר לקדם תהליכים וכך אין עיכובים שונים הקשורים לעבודה וזאת למרות ההימצאות במדינה אחרת. יש כמה שירותים שהם ללא חיוב או בחיוב נמוך כמו שיחות נכנסות מה שהופך את העסקה לכדאית ביותר.

מעבר לכך כל לקוח מקבל שירות ברמה גבוהה מנציגי המכירות ומהנציגים הטכניים של החברה ולכן כל התהליך של ההזמנה וההתקנה בפועל מתבצע בהבנה מלאה ותוך דקות בודדות.

כתיבת תגובה